Jimin megnyílik és beszél küzdelmeiről


A szöuli koncertjük előtt a srácok tartottak egy konferenciát, ahol a csapat megbeszélte a legújabb albumukat, a ’Love Yourself: Answer’-t.

Miközben a ’Love Yourself: Answer’ cím jelentéséről beszélgettek, Jimin váratlanul megnyílt: „Azt mondtuk az embereknek, hogy ’Szeressétek magatokat’, de rájöttem, hogy én nem ezt tettem. Kritizáltam magamat, hogy vajon jó vagyok-e, és miért dolgozok olyan keményen.”

A továbbiakban így folytatta:

„Volt olyan is, mikor egyedül ittam a szobámban és sok minden átfutott az agyamon. Rájöttem, hogy gonosz voltam magammal szemben ahelyett, hogy inkább az elmúlt 2 és fél évet a fejlődésnek szenteltem volna. Mostantól szeretnék bízni magamban és a tagokban és keményen dolgozni pozitív gondolatokkal.”






Forrás: kpopjoe
Fordította. ShiroO 

Megjegyzések

  1. Komolyan csak enyit tudtál irni neki te nem szereted igaán 😡😡😡😡😡😡😡
    😡😡



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg csak ennyit talált, légyszives ne kritizáljad csak ezért. Én szoktam könyveket írni és tudom milyen nehéz csak egy 500 szavas fejezetet összehozni egy témából. Semmi ok a szidásra.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések