RM beszél arról, hogy miért változtatta meg művésznevét

A legutóbbi koncertjük sajtókonferenciáján RM elmondta, hogy nemrégiben miért döntött úgy, hogy maga mögött hagyja a Rap Monster nevet.

December 10-én RM beszélt a korábbi művésznevéről még a „2017 BTS Live Trilogy Episode III The Wings Tour The Final” koncertjük előtt. Kiderült, hogy vegyes visszajelzéseket kapott neve miatt. Ezt mondta: „Sok országban, mikor megkaptam a Rap Monster nevet, gyakran hallottam, hogy azt mondták, ’Ez túl sok.’”

Nevetve hozzátette: „Mivel a Rap Monster név egy elég erős/erőteljes név, szerintem, amíg vissza nem vonulok, addig így fognak rám emlékezni.”

A BTS vezetője így folytatta: „Nem tervezem, hogy csak rappelésre korlátozzam magamat a jövőben és nem akarok túl agresszívnek tűnni, ezért gondoltam a nevem megváltoztatására.”





Forrás: soompi
Fordította: ShiroO

Megjegyzések

  1. Jimin az a legfontosabb hogy meg gyo gyulj szeretlek nagyon💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💖💗💗💖💖💗💖💗💗💗💖💖💖💖💖💖💗💖💖💖💖💖💖

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések