RM hivatalosan is bejelentette, hogy megváltoztatja művésznevét

A BTS vezetője hivatalosan is bejelentette, hogy nem használja tovább korábbi művésznevét, a Rap Monster nevet.

November 13-án RM a csapat hivatalos fancafe oldalára ezt írta: 

Közel 5 éve, egészen 2012 vége óta a Rap Monster névvel debütáltam. Ezt a művésznevet a cég tagjaitól kaptam, mivel még újonc koromban egy zenében volt egy ilyen sor és nagyon megszerettem. De mikor elkezdtem promotálni, a BTS Rap Monsterje név egy kicsit hosszúnak bizonyult és nagyon is tisztában voltam vele, hogy ez más, mint amit az elmúlt 5 év és a jövőbeli zenék elejére akarok tenni. Aztán egyszer elkezdtem úgy hívni magamat, hogy Rapmon, vagy RM a teljes nevem, a Rap Monster helyett. Szóval szeretném megváltoztatni a nevemet a promóciókhoz RM-re, ami még inkább összhangban van a zenével, amire összpontosítok, valamint tágabb jelentése is van. Mivel már kiadtam néhány zenét és mixtapet, mint RM, szerintem néhány rajongó már kitalálta ezt. Alaposan átgondoltam már, mert sokáig szeretnék még a jövőben zenéket csinálni egy korlátlan és széles látókörrel, nézettel. Lehetséges, kicsit fura, hogy megváltoztatom a művésznevem, amin debütálásom óta hívnak és lehet, hogy szokatlannak tűnik. Őszintén hálás lennék, ha tudnátok üdvözölni engem, miután hosszú megfontolás után egy új névvel kezdek.

Köszönöm!

-RM




Forrás: soompi
Fordította: ShiroO

Megjegyzések

  1. Egy kérdés. Mégis minek? Ennek annyira semmi értelme. Mintha Jungkook JK-ra vagy Kook-ra változtatná...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt akarja mondani hogy mivel szeretne más féle dalokat is előadni ezért a "rap monster" nem annyira jó név ha mondjuk épp nem egy rap számot ad elő

      Törlés
    2. Köszönöm a választ, de még így se értem. Értem, hogy mit írsz, de nem értem akkor sem.

      Törlés
    3. A miértje igazából teljesen lényegtelen, de az előttem hozzászólóval tudnék válaszolni. Kinőtte az eredeti nevét. Változott a felfogása és az előadó stílusa is az évek alatt. Úgy gondolta, hogy már nem passzol mindezekhez a Rap Monster művésznév, ezért változtatott a monogramjára, ami valljuk be, jóval rövidebb és megjegyezhetőbb (az újaknak).

      Törlés
    4. És az RM nem csak a RapMonster rövidítése, hanem a RealMe é is.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések