Yoongi beszél arról, hogy mennyire nem volt pénze, és hogy választania kellett az étel és a hazajutás között



[GRAZIA KOREA] interjú

Kérdés: Részmunkaidős állás volt, hogy 13 évesen zenét csináltál?

Yoongi: Igen, amikor fiatal voltam, de pontosabb lenne azt mondani, hogy inkább dolgoztam, mint zenével foglalkoztam. De így tanultam meg komponálni és rendezni. Egyesek szerint underground (föld alatti) rapperként csináltam zenét, de helyesebb lenne úgy mondani, hogy csak Daeguban készítettem zenét. Amint stúdióban dolgoztam, eladtam az általam készített ütemeket és végül is elkezdtem rappelni.

Kérdés: Mennyit kerestél ekkor?

Yoongi: Semennyit, nem sokat.

Kérdés: Azt hittem, ez egy részmunkaidős állás volt.

Yoongi: Így mennek a dolgok a zenei pályán. Túl elfoglalt voltam, hogy kifizessem az utazási költséget és az ennivalót abból a pici pénzből, amiért megdolgoztam. Volt egy kicsi Jajjang tésztás étterem a stúdió mellett, ami 2000 wonba (495 forint) került, valamint egy másik tésztás bolt, ami csak 1000 wonba (245 forint) került. Minden nap bajban voltam, hogy melyiket válasszam: Ha az 1000 wonba kerülő tésztát eszem, akkor haza tudok menni busszal. Ha a Jajjang tésztát eszem, ami 2000 won, akkor 2 órás séta vár rám hazáig. Ez egy kemény helyzet volt, de ki tudtam bírni köszönhetően a zene iránti szenvedélyemnek.





Forrás: kpopviral
Fordította: ShiroO

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések