Suran köszönetet mond Sugának és Changmonak a segítségért az első toplista-első dalában


„Köszönöm a lehetőséget, hogy megmutathattam a hangom a nagyközönségnek.”

Mondta az R&B énekes, Suran a nemrég kiadott kislemezéről, a "Wine"-ról. A dal az első helyen nyitott különböző slágerlistákon, mint a Bugs, Genie és az Olleh Music. Figyelembe véve a tényt, hogy az elmúlt pár hétben IU új albuma állt az első helyen ez egészen lenyűgöző közreműködés egy kezdő énekes számára.

A "Wine" egy trendi hip-hop, R&B dal ötvözve electro poppal és modern alappal. A dalszöveg arról szól, hogy valaki az elmúlt kapcsolatának emlékeit látja egy pohár borban. A szuper ritmus és az érzelmes dallam jól harmonizál egymással és számítani lehetett a dalra amint bejelentették, hogy a producer Suga és a közreműködő a rapper Changmo lenne.

Arról, hogy első alkalommal került első helyre a slágerlistákon ezt mondta: „A debütálásom óta ez az első alkalom, hogy a slágerlista első helyére kerültem. Ezt nem tudtam volna egyedül megcsinálni és hálás vagyok Sugának, Slow Rabbit-nek, June-nak és Changmo-nak a segítségükért.” Hozzátette: „A dal azért olyan jelentőségteljes, mert mindenki együtt dolgozott, hogy elkészítsük, és ezért igazán hálás vagyok. Nagyon boldog vagyok, hogy volt lehetőségem megmutatni a hangom és a zeném a közönségnek. Remélem, az emberek továbbra is érdeklődni fognak a közeledő mini-albumom és a zeném iránt.”

Különösen Sugának és Changmo-nak mondott köszönetet a részvételükért. Ezt nyilatkozta: „Amikor múlt évben egyedül dolgoztam néhány dalon, nehéz időszakom volt és lehangoltnak éreztem magam. Akkoriban kezdtem beszélgetni Sugával a zenéről és elkezdtünk együtt dolgozni, így készült el a "Wine". Hálás vagyok neki, mert rengeteg erőt és energiát kaptam a közös munkából és a dal nagyon jól sikerült. Changmo-nak mindig a rajongója voltam, szóval nagyon boldog voltam, hogy miután meghallgatta, beleegyezett, hogy közreműködjön a dalban. Hálás vagyok, hogy egy új szintre emelte a dalt a rappelésével.”


Gratulálunk Suran-nak az eredményért!



Forrás: btsdiary
Fordította: Nagisa-chan

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések