Bang Si Hyuk büszkén felfedi a BTS nemzetközi népszerűségének titkát


A Big Hit Entertainment producere, Bang Si Hyuk a BTS Billboard Music Awards Top Social Artist jelöléséről beszélt.
Nemrég egy interjúban Bang Si Hyuk felfedte a BTS sikerének titkát a Billboard slágerlistákon. „Úgy gondolom, ez azért van, mert mindig történeteket mesélünk el a zenénken keresztül.  Nincs sok k-pop csapat, aki a saját történeteit mondja el, de az Egyesült Államokban sok énekes van, aki ezt teszi. A BTS sok kockázatot vállal a zenéjével, tehát úgy gondolom, a nyugati kritikusokat ez lenyűgözi.” - mondta.


Elismerte, hogy szeretné, hogy a BTS továbbra is sok nemzetközi szeretetet kapjon. „Úgy nőttem fel, hogy csak nyugati zenét hallgattam, tehát nagyon szeretem a nyugati médiát. Ezért próbálom a BTS zenéjét olyanra szabni (hogy illjen a nyugati kultúrához). Mivel a BTS még mindig egy k-pop csapat, biztosra megyek, hogy az előadásuk és az éles koreográfiájuk a koreai médiát szórakoztassa”- osztotta meg.



Végül Bang Si Hyuk a BTS Top Social Media Artist jelöléséről beszélt. „Nem is képzeltem, hogy ez megtörténhet. Remek lenne, ha győznének, de boldog vagyok, hogy egyáltalán jelölve lettek. Határozottan nem lesz egyszerű, hogy nyerjenek, mivel a többi jelölt elképesztő, de kíváncsian várom az erőfeszítést, amit a szenvedélyes ARMY-jaink tesznek. Mindennél jobban szeretném, hogy a BTS-t meghívják a díjátadóra”- fejezte ki.


A BTS nemrég nyert egy díjat a kilencedik, évente megtartott Shorty Awards-on.



Forrás: btsdiary
Fordította: Nagisa-chan

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések