A 9.-es Yoongi levele múltbéli szerelméről egy rádiónak


Visszaemlékezés múltbéli szerelmemre...

3.év, 3.osztály, 13-as számú Min Yoongi
(Megjegyzés: Ez 11.osztályt jelent.)

Helló, Min Yoongi vagyok Daeguból.
Kínosan érzem magam, hogy annak a rádiónak írok levelet, amit mindig hallgatok. Ma azt mondta nekünk a koreai nyelvet tanító tanár, hogy írjunk egy levelet egy rádiónak. Gondolkodtam rajta, hogy mit írhatnék, de miközben olvastam az "Egy örömteli levél" című művet Hwang Dongkyu-tól, eszembe jutott a múltbéli szerelmem és most itt vagyok, hogy írjak pár sort erről.

9. osztály, ez még egy olyan kor, amikor a "szerelem" szót szégyenkezés nélkül ki lehet mondani. Habár azok a szívszorító emlékek voltak a valódi érzéseim. Tavaly 8.-os voltam és kínos ezt mondanom, de volt egy lány, aki tetszett. De egy totális idióta voltam, ezért nem tudtam vele beszélni, szóval csak barátok maradtunk. Minél közelebb kerültem hozzá, annál mohóbb lettem. Nem akartam már többé a barátja lenni, ezért vallottam neki.

Elfogadta a vallomásom és elkezdtünk járni. Habár elkezdtünk járni, nem tudtam könnyedén megközelíteni és mivel félénk voltam, ezért nem tudtam jobban bánni vele, mint mikor barátok voltunk, szóval a kapcsolatunk furára fordult. Az őrületbe kergetett. Néhány nap múlva azt mondta nekem, hogy jobb lenne, ha csak barátok lennénk és olyan volt, mintha a szavai egy lyukat vájtak volna a szívem egyik felébe. Természetesen megértettem és saját magamat okoltam ezért. A felnőttek azt mondhatnák, hogy az én koromban nem kellene randizgatnom, és hogy a szerelem nem az én koromnak való, de semmiben sem volt ez más a felnőttekhez képest, noha fiatal voltam. Továbbra is ezen gondolkodtam, még akkor is, ha már eldöntöttük, hogy csak barátok leszünk újra és megbántam: "Miért nem bántam vele jobban akkoriban?". Ha valaki azt kérné tőlem, hogy menjek vissza arra a pillanatra, akkor visszamennék, hogy jobban bánjak vele és magabiztosan megmondjam neki, hogy tetszik, majd azt, hogy szeretem.

Sajog a szívem, mikor ezen gondolkodom. Meg fogja hallgatni ezt a levelet? Ha igen, akkor szeretném elmondani neki, hogy: Nagyon sajnálom, amit tettem veled és fáj a szívem, mert gyűlöltem az idióta énemet, de most a múlt emléke szépen maradt meg. Szeretném megköszönni neki, hogy létrehozta ezt az emléket. Elhatároztam, hogy megírom ezt a levelet, mert óra közben jutott eszembe hirtelen. Jó lenne, ha a levelem bekerülhetne.

2008. szeptember 5.

Lee Jimin DJ-nek






Forrás: Twitter
Fordította: ShiroO

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések